TU JE UPRATANÉ…TU JE BISTRO…TU JE LÁSKA…TU JE DOMA

...alebo, ako vzniká nová kreativita ETA...

Značka ETA prešla za niekoľko posledných rokov pomerne rozsiahlym vývojom, venuje veľkú pozornosť designu svojich výrobkov a snaží sa všetkým svojim zákazníkom prinášať inovatívne riešenia, vďaka ktorým fungujú jej produkty v každej domácnosti. S touto zmenou sa mení aj štýl komunikácie. ETA sa rozhodla vsadiť na novú kreatívnu kampaň, ktorej ústredným motívom sa stal claim ETA tu je doma, a po niekoľkých rokoch televíznej reklamy s Yvettou od Jirky Korna v hlavnej úlohe, pripraviť nový komunikační štýl.

Poďte s nami nazrieť pod pokrievku novej reklamnej kampane a do zákulisia jej prípravy…

Po dlhých sedeniach s vybranými agentúrami, upresňovaním zadania a rozhodovania sa medzi niekoľkými kreatívnymi konceptmi, sme si na začiatku letných prázdnin povedali: „Áno, máme to :-)“. Návrh novej kampane bol zatiaľ síce iba na papieri, ešte nás čakali hodiny príprav, natáčania a postprodukcie, ale všetci sme do toho išli s nadšením a elánom.
Posledný augustový týždeň sa filmové štúdio FZG v Klecanech u Prahy premenilo po niekoľkých hodinách práce technického tímu v útulný byt mladého páru Lucie a Jakuba a natáčanie mohlo začať. Vo štvrtok, prvý deň natáčania, sa nás na mieste zišlo viac ako dvadsať, každý mal presne danú úlohu. Režisér Ruy Okamura mal jasnú predstavu o tom, ako má finálny reklamný spot vyzerať, aká má z neho vyžarovať atmosféra a aké pocity si z neho majú diváci odniesť.


Ruy živo debatoval s kameramanom Antonem Evdoshenkem o nastavení obrovského robota, ktorý pri samotnom natáčaní opakovane viedol profesionálnu filmovú kameru presne danou dráhou. Tomáš z ateliérov sa staral o to, aby všetko sedelo na milimetre presne. Cieľom bolo, aby finálne video vyzeralo ako „jednozáberovka“, teda natočené bez akýchkoľvek strihov na jeden záber. Anežka strážila dekorácie na kuchynskej linke a v obývačke, všetko muselo vyzerať úplne autenticky a prirodzene. Foodstylistka Petra pripravila niekoľko desiatok toastov, vaflí a detských koláčikov pre zábery so sendvičovačom ETA Sorento a pri samotnom natáčaní sa starala o to, aby každý list šalátu či kúsok paradajky vyzeral sviežo a čerstvo. 

V popoludňajších hodinách dorazila na natáčanie tiež Karamela, hnedá border kólia, ktorá je spolu s Jakubem Spišákem a Lucií Čižinskou hlavnou hrdinkou novej televíznej kampane ETA. Ich život im spríjemňujú výrobky ETA, konkrétne kuchynský robot Gratus Vital, sendvičovač Sorento Plus, s ktorým jednoducho pripravíte chutné raňajky, desiatu a večere. V spote sa objaví tiež robotický vysávač Master a tyčový vysávač Sonar Aqua Plus s flexibilným kĺbom, vďaka ktorému sa dostanete do všetkých zákutí vášho domova. Posledný záber bol zhotovený z piatka na sobotu o polnoci po približne 15hodinovom maratóne. Natáčanie ukončila asistentka režiséra Terka v piatok neskoro v noci a následne sa ozval búrlivý aplauz celého štábu. Všetci boli unavení, ale nadšení z dobre odvedenej práce a tešili sa na jednotlivé zábery a finálny strih.
A ako sa to všetko podarilo? Sledujte ETU na televíznych obrazovkách, v inzerciách a sociálnych sieťach a posúďte sami.

Kontakt: Kateřina Kaňová / kanovak@eta.cz / + 420 770 190 995