Spôsoby dopravy

Druh dopravy Co je možné doručit? Kdy bude objednávka doručena? Kolik zaplatíte?
Osobný odber v predajniach malé domáce spotrebiče
(vysávače, kuchynské roboty...)
prevažne nasledujúci deň ZADARMO
Rezervácia tovaru na predajni (Expresný odber) spotrebiče skladom
na predajni
30 minút ZADARMO
Prémiová doprava ETA Komfort veľké domáce spotrebiče (chladničky, práčky...) termín podľa vášho výberu 21,9 EUR
Bežná doprava ETA Štandard veľké domáce spotrebiče (chladničky, práčky...) termín podľa vášho výberu 14,9 EUR
TOP TRANS - špedičná doprava veľké domáce spotrebiče (chladničky, práčky...) 48 hodín od expedície 11,9 EUR
DPD Private - doručovanie balíkov malé domáce spotrebiče - hmotnosť zásielky max. 30 kg prevažne nasledujúci deň 3,5 EUR
Slovenská pošta - Balík do ruky malé domáce spotrebiče
(vysávače, kuchynské roboty...)
prevažne nasledujúci deň 3,5 EUR
Slovenská pošta - Balík na poštu malé domáce spotrebiče
(vysávače, kuchynské roboty...)
prevažne nasledujúci deň 2,5 EUR
PACKETA malé domáce spotrebiče - hmotnosť zásielky do 10 kg prevažne nasledujúci deň 2,5 EUR

Osobný odber

Objednajte si tovar online a vyzdvihnite si ho na našej značkovej predajni ETA. Na predajňu doručíme malé domáce spotrebiče (vysávač, kávovar, kuchynský robot…). Vaša objednávka bude pripravená na vyzdvihnutie nasledujúci pracovný deň. O termíne vyzdvihnutia vás budeme informovať smskou. Objednávka na vás bude čakať 3 pracovné dni.

Expresný osobný odber 
(rezervácia tovaru na predajni)

Tovar, ktorý máme skladom na predajni pre vás zarezervujeme. Už za 30 minút si ho môžete vyzdvihnúť. O čase vyzdvihnutia vás informujeme smskou. Na vyzdvihnutie tovaru máte 3 dni.

Informácie k doprave veľkých domácich spotrebičov
Z dôvodu, že značkové predajne ETA nie sú logisticky prispôsobené na manipuláciu s veľkými a objemnými produktmi,(chladničky, práčky, sušičky….), nie je v súčasnosti možné ich v e-shope rezervovať na predajni, ani zvoliť osobný odber v značkovej predajni ETA. Ďakujeme za pochopenie.

Prémiová doprava ETA Komfort

Prémiová služba ETA Komfort ponúka svojim zákazníkom komfortné doručenie domácich spotrebičov až do domu, bytu alebo kancelárie. Tovar je vždy doručený vo vopred dohodnutom čase. Samozrejmosťou služby ETA Komfort je aj pomoc šoféra, a to aj v prípade vynesenia spotrebiča na poschodie. Objednať si môžete aj odvoz obalov alebo starého spotrebiča.

  • Zavoláme hodinu pred príjazdom    

Pracovník logistického centra sa s vami dohodne na presnom termíne a čase dodania vášho spotrebiča minimálne deň predtým, než dôjde k jeho doručovaniu. Hodinu pred príjazdom vám ešte zavoláme. V prípade zlej dopravnej situácie alebo nehody na ceste, vás bude približne 30 minút pred dodaním kontaktovať priamo vodič, aby vás upozornil na prípadné zdržanie.

  • Doručíme až do domu alebo bytu

Vodiči služby ETA Komfort vám doručia objednaný spotrebič až do domu, bytu alebo kancelárie. Vodič a jeho pomocník vám navyše vynesú spotrebič až na vami určené miesto, nemusíte sa teda báť, že spotrebič zostane stáť za prvými uzamykateľnými dverami. To platí aj v prípade, keď v dome nie je výťah alebo sa spotrebič do výťahu nezmestí.

Spotrebič však vynesieme maximálne na 4. poschodie. V prípade, že je nutné spotrebič vyniesť na 5. alebo vyššie poschodie, je nutná adekvátna výpomoc zo strany zákazníka.

V prípade, že ide o nadrozmernú zásielku, je nutné, aby bola zaistená adekvátna výpomoc zo strany zákazníka. Pod nadrozmernou zásielkou sa rozumie zásielka, ktorej hmotnosť presahuje 90 kg alebo súčet všetkých troch strán je väčší ako 340 cm.

  • Vybalíme a skontrolujeme

Vodič priamo u vás doma zásielku otvorí a dodaný spotrebič šetrne vybalí a skontroluje. Následne spotrebič porovná s dodacím listom. Vy si tak môžete skontrolovať, či ide o vami objednaný tovar, či je napríklad v požadovanej farbe a či nedošlo k zámene výrobku. Takisto sa môžete uistiť, že dodaný výrobok je kompletný, vrátane príslušenstva a nie je poškodený.

Po rozbalení zásielky a následnej kontrole kompletnosti obsahu vám budú odovzdané všetky potrebné doklady a záručný list. Ten vám môže vodič potvrdiť hneď na mieste. Na mieste takisto potvrdíte prevzatie spotrebiča.

ODPORÚČAME! Vykonať kontrolu výrobku za prítomnosti vodiča prepravnej služby. Prípadné poškodenie je možné riešiť hneď na mieste s vodičom. Ak je poškodenie značné a nemáte dôveru voči riešeniu s vodičom, odporúčame výrobok nepreberať.

  • Zapojíme a nainštalujeme

Naši technici vám zadarmo usadia nový spotrebič, odstránia z neho ochranné a aretačné prvky a zapoja ho do elektrickej zásuvky, prípadne pripoja k odpadu. Spoločne tiež vyskúšate prvé spustenie spotrebiča. Pred samotným príjazdom našich technikov, prosím, zaistite voľný priechod na miesto, na ktoré budete chcieť nový spotrebič umiestniť. Zároveň si skontrolujte, že sa v jeho blízkosti nachádza elektrická zásuvka alebo potrebné odpady, ku ktorým je potrebné spotrebič zapojiť. Súčasťou základného zapojenia nie je demontáž starých spotrebičov, preto ich, prosím, pred príjazdom technikov odpojte od ventilov a odpadov. Služba sa vzťahuje len na voľne stojace spotrebiče, kategóriu umývačiek, práčok, sušičiek a chladničiek.

  • Odvezieme obalový materiál

Po rozbalení a základnej inštalácii spotrebiča odvezieme všetky obaly. Nemusíte sa tak báť neporiadku, nič po nás nezostane.

  • Odvezieme starý spotrebič

Ak ste sa rozhodli vymeniť starý výrobok za nový, nerobte si starosti s jeho odvozom. Váš starý spotrebič odvezieme a postaráme sa o jeho ekologickú likvidáciu.

Podmienky prevzatia starého spotrebiča

  • Spätne odobraný spotrebič nesmie byť poškodený alebo v rozobranom stave. V prípade nedodržania tejto podmienky môže vodič odmietnuť takýto spotrebič prevziať.
  • Spotrebič musí byť odpojený od ventilov, odpadov a el. siete.
  • Chladničky a mrazničky musia byť zbavené námrazy a bez potravín.
  • Rozobraný alebo inak nekompletný elektrospotrebič je odpadom, takéto elektrické zariadenie od vás nemôžeme odobrať a s jeho likvidáciou sa obráťte na spoločnosti, ktoré sa špecializujú na nakladanie s odpadmi.

Základné zapojenie vybraných spotrebičov

Zapojenie chladničky: novú chladničku vám usadíme do roviny a vybalíme všetky vnútorné police a zásuvky. Chladničku tak bude nutné len pripojiť do zásuvky s elektrickou energiou. Toto zapojenie však naši technici pri inštalácii nerobia, keďže chladiaca kvapalina v kompresore sa musí po prevoze a pred samotným spustením chladničky najprv ustáliť.

Zapojenie voľne stojacej umývačky, práčky alebo sušičky: nový spotrebič rozbalíme, odstránime všetky aretačné a ochranné prvky a umiestnime ho do roviny. Takisto spotrebič pripojíme k odpadu, vode a do elektrickej zásuvky. Následne naši technici vyskúšajú, či je v poriadku tesnenie ventilu a počkajú na rozsvietenie spotrebiča. Tým si overíte jeho funkčnosť. Ďalej už postupujete podľa priloženého návodu.

POZOR! Naši technici nie sú vybavení redukciami či iným inštalačným materiálom. Ak bude takýto materiál pri pripojení spotrebiča nevyhnutný, je nutné, aby ho mal zákazník pripravený.

Cena Komfortní dopravy: 21,9 EUR.

*inštalácia sa nevzťahuje na vstavané spotrebiče, sporáky a bojlery, ktoré si vyžadujú odbornú inštaláciu.

Bežná doprava ETA Standard

Pri výbere dopravy ETA Standard má zákazník zaistené doručenie všetkých typov domácich spotrebičov (vrátane chladničiek, pračiek, mrazničiek a i.) až za prvé uzamykateľné dvere.

Termín doručenia si zákazník dohodne s naším operátorom, ktorý ho bude kontaktovať v dohľadnej dobe po odoslaní objednávky. Výber termínu a času môže byť obmedzený. Bežná doba dodania pri doprave Standard je v priemere 7 dní od objednávky – platí pre tovar skladom.

Súčasťou tejto dopravy je tiež možnosť odvozu vyslúžilého spotrebiča k ekolikvidácii ZADARMO. Pred odvozom je potrebné tento starý spotrebič pripraviť. Odpojiť ho, demontovať a pripraviť na odvoz pred prvými uzamykateľnými dverami. V prípade odvozu starej chladničky je potrebné spotrebič odmraziť.

Cena dopravy ETA Standard: 14,9 EUR.


V prípade, že budete chcieť využiť na prepravu zakúpeného tovaru Slovenskú poštu, mali by ste vedieť, že zásielka musí vážiť maximálne 30 kg. Ak vaša objednávka spĺňa toto kritérium, potom si už len stačí vybrať medzi dvoma variantmi doručenia – Balík na adresu alebo Balík na poštu.

Balík Do ruky

Nechajte si poslať balíček domov alebo do práce. Slovenská pošta doručí balíček na akúkoľvek adresu najčastejšie ďalší pracovný deň. Na webe alebo v mobilnej aplikácii si navyše môžete zmeniť termín a spôsob doručenia.

Cena služby: 3,5 EUR
 

Balík Na poštu

Služba balík na poštu vám umožňuje slobodne sa rozhodnúť, kedy a kde si váš balík vyzdvihnete. Sami si totiž určíte, na ktorú poštu vám bude zásielka doručená a následne si ju vyzdvihnete v pre vás prijateľnom termíne. Navyše dostanete elektronické potvrdenie (SMS alebo e-mail) s informáciou, že je balík pripravený na vyzdvihnutie.

Cena služby: 2,5 EUR

 

Radšej by ste si miesto čakania na kuriéra vyzdvihli balíček cestou z práce alebo z obchodu? Žiadny problém - objednaný tovar vám pošleme do vami vybranej pobočky Packeta s hustou sieťou výdajných miest po celej Slovenskej republike.

Táto služba je dostupná pre zásielky s hmotnosťou do 10 kg s maximálnou dĺžkou najdlhšej strany 110 cm alebo súčtom všetkých strán do 130 cm..

Po odoslaní vašej objednávky do zvoleného výdajného miesta Zásielkovne dostanete číslo na sledovanie zásielky a heslo, na základe ktorého vám bude zásielka vydaná. Zásielkovňa štandardne doručuje balíky už do druhého dňa - okrem víkendov a výnimočne aj veľmi exponovaných období (napríklad tesne pred Vianocami).

Cena služby: 2,5 EUR

 

Základné služby ponúkané spoločnosťou DPD:

  • zásielka vám bude doručená do druhého pracovného dňa, kdekoľvek po SR
  • o doručení zásielky vás budeme informovať prostredníctvom SMS správy alebo emailom
  • v deň doručenia upresníme čas doručenia s jednohodinovým rozptylom
  • ak vás kuriér nezastihne doma, bude zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň
  • každý pohyb zásielky môžete sledovať on-line (www.mojbalik.sk)

Cena služby: 3,5 EUR

 

Základné služby ponúkané spoločnosťou TopTrans:

  • pohyb zásielky môžete sledovať online a zároveň získate aj kontakt na vodiča, ktorý bude balík doručovať
  • tovar vám bude doručený do 48 hodín od expedície z nášho skladu
  • Kedže dopravu zabezpečuje externý dopravca, nie je možné vybrať si čas doručenia tovaru
  • vodič vás bude cca 1-2 hodiny pred doručením balíka kontaktovať
  • ak zásielka nebola doručená, získate pomocou SMS správy kompletné informácie o tom, prečo k jej doručeniu nedošlo (príjemca nebol zastihnutý a pod.)

V cene je zahrnutá cena za prepravu zásielky z miesta nakládky na miesto vykládky, a to tzv. formou „od domu k domu“. V prípade, že nebolo vopred dohodnuté inak, zasielateľ nezaobstaráva donášku a sťahovanie do bytov, skladov a pod.

Dôrazne odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej prevzatí. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku nepreberať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste, a to zápisom o škode. V prípade akýchkoľvek pochybností o stave zásielky odporúčame s vodičom zásielku rozbaliť a skontrolovať tovar za jeho prítomnosti.

U spoločnosti TopTrans nie je možné doobjednať doplnkové služby.

Cena služby: 11,9 EUR