
1. Tento dokument obsahuje úplné pravidlá služby predĺženej záruky ETA (ďalej iba „Predĺžená záruka ETA“). Prevádzkovateľom a poskytovateľom Predĺženej záruky ETA je spoločnosť ETA – Slovakia, spol. s r. o., so sídlom Stará Vajnorská 8, Bratislava 831 04, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, vložka číslo: 5095/B (ďalej iba „Prevádzkovateľ“ alebo "Poskytovateľ").
2. Predĺžená záruka ETA je služba, ktorá umožňuje predĺženie záruky nad rámec doby danej zákonom na tri, päť alebo desať rokov podľa typu výrobku značky ETA.
3. Začiatok platnosti Predĺženej záruky je zhodný s dátumom nákupu výrobku a končí uplynutím príslušnej dĺžky Predĺženej záruky v maximálnej dĺžke desať rokov. Dĺžka predĺženej záruky jednotlivých výrobkov je špecifikovaná v Zozname výrobkov TU.
1. Účastníkom môže byť každá plnoletá fyzická nepodnikajúca osoba s trvalým pobytom na území Slovenskej republiky (ďalej iba „zákazník“), ktorá nakúpi vybraný typ výrobku značky ETA (ďalej iba „výrobok“) a zaregistruje sa do Predĺženej záruky ETA (ďalej iba „Účastník“). Registráciu vykoná prostredníctvom stránok k tomu určených. Nárok na Predĺženú záruku ETA nevzniká automaticky po zakúpení výrobku, ale je podmienený aktiváciou tejto služby zákazníkom na webovej stránke https://www.eta.sk/predlzena-zaruka/ najneskôr v termíne do 30 dní od dátumu zakúpenia výrobku uvedeného na predajnom doklade.
2. Aktiváciu služby Predĺženej záruky ETA vykoná zákazník na webovej stránke https://www.eta.sk/predlzena-zaruka/ tým, že pravdivo vyplní elektronický formulár. Dáta zapísané do tohto formulára sa uložia do „Certifikátu“ Predĺženej záruky ETA, ktorý si zákazník vytlačí. Predloženie certifikátu spolu s predajným dokladom je podmienkou pri uplatnení a riešení reklamácie Predĺženej záruky ETA.
Výnimkou poskytnutia služby Predĺženej záruky ETA sú výrobky z kategórie LED žiaroviek, pri ktorých v rámci služby Predĺženej záruky ETA nie je nutná aktivácia, t.j. pri reklamácii je nutné predložiť iba predajný doklad.
3. V prípade, že zákazník nemá možnosť zaregistrovať sa na webovej stránke https://www.eta.sk/predlzena-zaruka/, môže tak urobiť v značkovej predajni ETA (zoznam predajní je uvedený v odkaze Zoznam značkových predajní ETA k registrácii), kde bude zaregistrovaný a bude mu vytlačený certifikát.
4. Služba Predĺženej záruky ETA je poskytovaná u výrobkov iba na ich časti, ktoré sú určené, t.j. nevzťahuje sa na celý výrobok. Tu nájdete úplný zoznam výrobkov a ich častí, na ktoré sa Predĺžená záruka ETA vzťahuje.
1. Podmienky uplatnenia služby Predĺženej záruky ETA nie sú zhodné s podmienkami práv z chybného plnenia podľa Občianskeho zákonníka, ale riadia sa týmito Pravidlami, ktoré sú k nahliadnutiu na každej podnikovej predajni ETA (viď. Zoznam podnikových predajní ETA k registrácii) alebo na tejto stránke.
2. Ak nie je stanovené v týchto Pravidlách inak, uplatní sa primerane príslušné ustanovenie Občianskeho zákonníka o právach z chybného plnenia. Pre účely služby Predĺženej záruky ETA sa výslovne neuplatní analógia § 598, 622 až 624.
3. Predĺžená záruka ETA sa neuplatní, ak je kupujúcim právnická osoba alebo fyzická osoba podnikateľ.
4. V prípade reklamácie veľkého domáceho spotrebiča ETA (chladničky, mrazničky a umývačky riadu) kontaktuje Účastník s požiadavkou opravy zákaznícku linku +420 545 120 545. Pre uplatnenie služby Predĺženej záruky ETA je nevyhnutné, aby Účastník navštívil so svojím produktom, Certifikátom služby Predĺženej záruky ETA a predajným dokladom záručný servis ETA alebo produkt s vyššie zmienenými dokumentmi a riadne vyplneným reklamačným protokolom (na stiahnutie tu) zaslal do ľubovoľného servisu ETA poštou (zoznam záručných servisov nájdete na stránkach ETA v odkaze Servis v sekcii spoločnosť ETA).
5. V prípade reklamácie výrobku z kategórie LED žiarovky je nevyhnutné, aby Účastník navštívil so svojím produktom a predajným dokladom záručný servis ETA alebo produkt s vyššie zmienenými dokumentmi a riadne vyplneným reklamačným protokolom (na stiahnutie tu) zaslal do ľubovoľného servisu ETA poštou (zoznam záručných servisov nájdete na stránkach ETA v odkaze Servis). V prípade reklamácie výrobku z kategórie LED žiarovky nie je nutné prikladať Certifikát služby Predĺženej záruky ETA.
6. Účastník je povinný na výzvu zákazníckeho centra, na e-mailovú adresu info@eta.sk, elektronicky zaslať kópie dokladov, ktoré sú nutné pre uplatnenie služby Predĺženej záruky ETA. Pri prevzatí výrobku v záručnom servise na reklamáciu a uplatnenie Predĺženej záruky ETA vystaví záručný servis potvrdenie o prevzatí tovaru na reklamáciu.
7. Pre bližšie informácie o postupe reklamácie je možné tiež kontaktovať zákaznícku linku ETA na telefónnom čísle +421 220 251 101 alebo e-mailom info@eta.sk, kde dostanete informácie o presnom postupe riešenia reklamácie.
8. Reklamácia obsahuje:
9. Ďalšie informácie:
10. Prevádzkovateľ nezodpovedá a služba Predĺženej záruky ETA je neplatná na chyby výrobku spôsobené hlavne:
1. Registráciou Účastníka v Predĺženej záruke ETA vzniká zmluvný vzťah o poskytovaní služieb medzi Prevádzkovateľom a Účastníkom. Po dobu existencie a za účelom plnenia tohto zmluvného vzťahu spracováva Prevádzkovateľ ako správca osobných údajov osobné údaje (ďalej iba „údaje“) účastníka vo svojich systémoch, a to v rozsahu: meno, priezvisko, adresa, e-mailová adresa, telefónne číslo, IP adresa.
2. Prevádzkovateľ bude Účastníkovi na základe registrácie zasielať informatívne e-mailové správy týkajúce sa fungovania Predĺženej záruky ETA a účasti Účastníka v Predĺženej záruke ETA. Administratívnu podporu fungovania služby Predĺženej záruky poskytuje spoločnosť ETA a.s., IČ: 275 44 001, so sídlom Křižíkova 148/34, Karlín, 186 00 Praha 8, Česká republika, ktorá tiež zasiela zmienené informatívne e-mailové správy.
3. Registráciou do Predĺženej záruky ETA potvrdzuje účastník správnosť a úplnosť uvedených údajov a vyjadruje tiež svoj súhlas s pravidlami Predĺženej záruky ETA.
4. Pretože existuje zmluvný vzťah medzi subjektom údajov (Účastníkom) a správcom (Prevádzkovateľom), je oprávneným záujmom Prevádzkovateľa zasielať členom Predĺženej záruky ETA obchodné oznámenia (priamy marketing).
5. V prípade, že Účastník udelí počas registrácie do Predĺžky záruky ETA súhlas so zasielaním obchodných oznámení treťou stranou, môžu mu byť zasielané obchodné oznámenia spoločnosťou NAY a.s. IČO: 35 739 487, so sídlom: Tuhovská 15, 830 06 Bratislava, ktorá prevádzkuje internetový obchod www.eta.sk. Obchodné oznámenia sa budú týkať tovaru a služieb spomínaného internetového obchodu.
6. Ak nesúhlasí účastník so zasielaním obchodných oznámení, môže zaslať požiadavku na odhlásenie z odberov emailom na adresu gdpr@eta.sk, alebo sa odhlásiť zo zasielania obchodných oznámení pomocou odkazu uvedeného v doručenom obchodnom oznámení.
7. Prevádzkovateľ bude osobné údaje Účastníka spracovávať tiež za účelom plnenia právnych povinností: plnenie povinností v súvislosti s uplatnením práv z chybného plnenia, poskytnutie súčinnosti správnym orgánom, polícii, súdu: Poskytovateľ je oprávnený spracovávať základné osobné, identifikačné a kontaktné údaje zákazníka, údaje o tovare a údaje z komunikácie medzi zákazníkom po dobu 4 rokov odo dňa uplynutia záručnej doby na tovar.
8. Osobné údaje Účastníkov môžu byť odovzdané tretím osobám, a to za nasledujúcimi účelmi: dopravy tovaru a riešenia reklamácie.
9. Účastník má právo na prístup ku svojim osobným údajom, má právo na ich opravu, na výmaz poskytnutých osobných údajov, na obmedzenie spracovania osobných údajov; má právo podať sťažnosť na Úrad pre ochranu osobných údajov. Ďalej má Účastník právo na prenos osobných údajov na iného správcu a právo vzniesť námietku proti spracovaniu osobných údajov.
10. Účastník môže svoje práva podľa predchádzajúceho odseku uplatniť prostredníctvom odkazu uvedeného v pätičke e-mailu zaslaného zo strany Prevádzkovateľa alebo žiadosti na adrese gdpr@eta.sk.
11. Účastník má právo na prístup ku svojim osobným údajom, má právo na ich opravu, na výmaz poskytnutých osobných údajov, na obmedzenie spracovania osobných údajov; má právo podať sťažnosť na Úrad pre ochranu osobných údajov Slovenskej republiky. Ďalej má Účastník právo na prenos osobných údajov na iného prevádzkovateľa a právo vzniesť námietku proti spracovaniu osobných údajov. Účastník má rovnako právo odvolať svoj súhlas so spracovaním jeho osobných údajov, v takom prípade však zaniká je nárok na predĺženú záruku.
1. Aktiváciou služby Predĺženej záruky ETA Účastník súhlasí s týmito Pravidlami. Predĺžená záruka ETA neplatí pre výrobky, na ktoré bola pri predaji poskytnutá zľava z dôvodu poškodenia, neúplnosti alebo chýbajúcich doplnkov a výbavy.
2. Pri akomkoľvek porušení týchto Pravidiel si Prevádzkovateľ vyhradzuje právo považovať službu Predĺženej záruky ETA za neplatnú, a teda za nenárokovú a nevymáhateľnú. V takom prípade môže byť chyba výrobku odstránená iba za úplatu, po predchádzajúcej dohode s Účastníkom.
3. Tieto Pravidlá nadobúdajú účinnosť dňa 1.5.2025. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto Pravidiel. Aktuálne znenie Pravidiel bude vždy k nahliadnutiu na predajniach ETA alebo na webe.
V Bratislave, dňa 1. 5. 2025.