Servis veľkých domácich spotrebičov

Servis veľkých domácich spotrebičov

AKO REKLAMOVAŤ VEĽKÉ DOMÁCE SPOTREBIČE (MRAZNIČKY, CHLADNIČKY)?

  1. K reklamácii potrebujete platný predajný doklad alebo vyplnený záručný list
  2. Kontaktujte našu zákaznícku linku + 420 545 120 545.
  3. Operátor zákaznickej linky s vami prevedie registráciu požiadavku na opravu a túto požiadavku pošle príslušnému autorizovanému servisu.
  4. Autorizovaný servis Vás bude kontaktovať a dohodne sa s Vami na termíne prevedenej opravy.
  5. Servisný zásah bude prevedený najneskôr do 2 pracovných dní od nahlásenia reklamácie na zákaznícku linku (pokiaľ budú splnené tieto podmienky alebo nebude dohodnuté inak).

Úplné podmienky Zrýchleného servisu nájdete tu.

AKO REKLAMOVAŤ VÝROBKY S PREDĹŽENOU ZÁRUKOU?

  1. K reklamácii budete potrebovať doklad o kúpe spoločne s Certifikátom služby Predĺženej záruky ETA, ktorý ste získali pri registrácii.
  2. Kontaktujte našu zákaznícku linku + 420 545 120 545.
  3. Operátor zákazníckej linky s Vami vykoná registráciu požiadavky na opravu a kontrolu platnosti certifikátu a požiadavku na opravu pošle príslušnému autorizovanému servisu.
  4. Autorizovaný servis Vás bude kontaktovať a dohodne sa s Vami na termíne prevedenia opravy.

Úplné podmienky služby Predĺženej záruky na http://prodluzka.eta.cz/sk/.