AKO REKLAMOVAŤ VEĽKÉ DOMÁCE SPOTREBIČE (napr. umývačku, chladničku, vstavanú rúru)?
K reklamácii potrebujete platný predajný doklad alebo vyplnený záručný list
Kontaktujte našu zákaznícku linku 00421 220 251 111. Prevádzková doba Po – Pia 8.00-17.00
Operátor zákaznickej linky s vami prevedie registráciu požiadavku na opravu a túto požiadavku pošle príslušnému autorizovanému servisu.
Autorizovaný servis Vás bude kontaktovať a dohodne sa s Vami na termíne prevedenej opravy.
AKO REKLAMOVAŤ VÝROBKY S PREDĹŽENOU ZÁRUKOU?
K reklamácii budete potrebovať doklad o kúpe spoločne s Certifikátom služby Predĺženej záruky ETA, ktorý ste získali pri registrácii.
Kontaktujte našu zákaznícku linku 00421 220 251 111. Prevádzková doba Po – Pia 8.00-17.00
Operátor zákazníckej linky s Vami vykoná registráciu požiadavky na opravu a kontrolu platnosti certifikátu a požiadavku na opravu pošle príslušnému autorizovanému servisu.
Autorizovaný servis Vás bude kontaktovať a dohodne sa s Vami na termíne prevedenia opravy.
Úplné podmienky služby Predĺženej záruky nájdete tu.