Bootstrap
Nakúpte nad 79 € a získajte masážny prístroj v hodnote 21 € ako darček. Zistiť viac

Poistenie predĺženej záruky

Niekedy sa môže stať, že sa výrobok pokazí alebo prestane fungovať úplne. A v takejto chvíli vám môže prísť vhod naša služba „Poistenie predĺženej záruky“. Sami si totiž môžete vybrať, či si záruku predĺžite o rok, tři alebo o pät rokov.

Výhody, ktoré vám prinesie poistenie:

  • Poistenie pokrýva poruchy, na ktoré by sa vztahovala záruku výrobcu.
  • Krytie 1 rok, 3 roky alebo 5 rokov nad rámec zákonnej záruky (podľa vybranej možnosti), súčet zákonnej záruky a poistenia može byť až 7 rokov
  • Nevyžadujeme spoluúčasť ani nesnižujeme hodnotu o opotrebenie spotrebiča.
  • Zaistíme a zaplatíme opravy aj s dopravou a čo sa týká veľkých spotrebičov, opravár príde až k vám domov.
  • Neopraviteľné spotrebiče vymeníme za nové.
  • Plníme max. 3x počas celkovej lehoty poistenia.
  • V rámici variantu Plus navyše kryjeme aj náhodné poškodenie v období zákonnej záruky (napr. keď vám spadne na zem TV).
  • Nevyžité poistné při variantoch 3 a 5 rokov vratime vo forme zľavy na nákup akéhokoľvek spotrebiča v predajni alebo na e-shope.

Jako konkrétne pomáha a čo všetko pokrýva?

Príklad 1.

Zákazník si kúpil práčku za 369 € s variantom poistenia  predĺženej záruky  +1 rok.

  • 2 mesiace po skončení zákonnej záruky sa pokazilo čerpadlo.
  • Poisťovna po nahlásení poruchy poslala servisního technika priamo domov k zákazníkovi.
  • Technik práčku na mieste opravil, zákazník nic neplatil a práčka je poistená naďalej.

Zákazník ušetril 136 € za opravu. Celé to trvalo iba 5 dní.

Príklad 2.

Zákazník si kúpil chladničku za 1 229 € s variantom poistenia predĺženej záruky +5 rokov.

  • 4 roky po skončení zákonnej záruky chladnička prestala chladit.
  • Poisťovna po nahlásení poruchy poslala servisního technika priamo domov k zákazníkovi.
  • Technik zistil, že je chyba vážna a chladnička sa nedá opraviť.

ETA priviezla zákazníkovi novú chladničku v rovnakej cene, ako bola pôvodná chladnička. Vyriešenie celej situácie trvalo iba týždeň a nová chladnička je poistenie naďalej.

Príklad 3.

Zákazník si kúpil kuchynský robot za 649 € s variantom poistenia predĺženej záruky Plus, ve variante +3 rokov.

  • Mesiac po nákup pri manipulácii na kuchynskej linke robot nešťastne spadol na zem a rozbil sa.
  • Po nahlásení sa ukázalo, že poškodenie je bohužiaľ fatánlne a nedá sa opraviť
  • Technik zistil, že je chyba vážna a chladnička sa nedá opraviť.

ETA priviezla zákazníkovi nový kuchynský robot v rovnakej cene, ako bol pôvodný kuchynský robot. Vyriešenie celej situácie trvalo iba týždeň a nový kuchynský robot je poistenie naďalej.

Príklad 4.

Zákazník si kúpil kávovar za 629 EUR s poistením predĺženej záruky, vo variante + 3 roky

  • Kávovar aj 3 roky po skončení zákonnej záruky tj. 5 rokov od nákupu skvele slúži.
  • Vďaka bezškodnému priebehu zákazník získal zľavu na ďalší nákup akéhokoľvek spotrebiča vo výške celej úhrady za poistenie, tj. 138 EUR (zľava môže byť vo výške max. 15% z jeho ceny).
  • Zákazník využil zľavu na nákup chladničky a získal tak späť peniaze za poistenie kávovaru.

Za chladničku v hodnote 920 EUR zaplatil po odpočítaní úhrady za poistenie kávovaru iba 782 EUR.

 

Ktoré spotrebiče môžete poistiť?

  • veľké spotrebiče (chladničky, sporáky, práčky, sušičky, vstavané spotrebiče),
  • kuchynské spotrebiče (kuchynské roboty, kávovary atď.),
  • malé spotrebiče (vysávače, žehličky atď.),
  • a ďalší tovar, u ktorého je ponuka poistenia

Ako dokúpiť poistenie?

Poistenie predĺženej záruky sa vzťahuje na vybrané výrobky, ktoré sú označené možnosťou tejto služby počas ich kúpy.

Na e-shopu ETA.sk:

  1. Vyberte si tovar na e-shope ETA.sk ktorý sa vzťahuje poistenie predĺženej záruky
  2. V košíku vyberte poistenie predĺženej záruky.
  3. Zvoliť môžete medzi varintami s rôznou dĺžkou poistenia – 1, 3 alebo 5 rokov.
  4. Po zaplatení a získaní tovaru obdržíte certifikát Poistenie predĺženej záruky na váš e-mail.
  5. Certifikát si uschovajte pre prípadné hlásenie škody poisťovni.

V značkovej predajni ETA:

  1. Kolegovia na našich predajniach vám pomôžu vybrať tovar na ktorý sa vzťahuje poistenie predĺženej záruky.
  2. Zvolíte si variant poistenia predĺženej záruky 1, 3 alebo 5 rokov.
  3. Po zaplatení získate certifikát Poistenie predĺženej záruky.
  4. Certifikát si uschovajte pre prípadné hlásenie škody poisťovni.

Čo robiť, keď sa niečo stane

  • Zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne +421 258 240 070 s číslom certifikátu o poistení.
  • Ak máte menší spotrebič, objednáme kuriérsku službu a vyzdvihneme si ho priamo u vás doma. V prípade veľkých spotrebičov objednáme servisného technika až k vám domov.
  • Ak pôjde o opravu v servisnom centre, opravený spotrebič vám privezieme späť zadarmo.

Vyššie uvedené výhody a informácie platia pre poistenia vybavené po 18. 7. 2023. Kompletné informácie nájdete v poistnej zmluve dodatok č. 6 k rámcovej poistnej zmluve (@Martine prosím o zaslání dokumentu s iniciály NAY a.s.)

A čo ak sa už nedá zničený spotrebič opraviť?

Aj na to sme samozrejme mysleli! V takomto prípade bude záležať len na tom, ako dlho ste už výrobok používali. Podľa vopred daných podmienok stanovíme časovú cenu veci a tú Vám vyplatíme. Poistenie predĺženej záruky môžete využiť na širokú škálu produktov (od spotrebičov do kuchyne, cez vysávače až po žehličky).

 


Pre poistenia vybavené pred 1. 5. 2025 zostávajú v platnosti príslušné podmienky a dokumenty.

Dokumenty na stiahnutie:

Informácia pre spotrebiteľa pred pristúpením k poisteniu na diaľku, tu

Informačný dokument o poistnom produkte - Poistenie predlženej záruky, tu

Všeobecné poistjné podmienky pre poistenie predľženej záruky, tu

Máte k poisteniu predĺženej záruky nejaké otázky? Potrebujete sa poradiť alebo vybaviť poistnú udalosť? Kontaktujte BNP Paribas Cardif Poisťovňu, a.s. na telefónnom čísle +421 2 58 24 00 70, kde Vám radi pomôžu a poradia s vybavením všetkých formalít.