Niekedy sa môže stať, že sa výrobok pokazí alebo prestane fungovať úplne. A v takejto chvíli vám môže prísť vhod naša služba „Poistenie predĺženej záruky“. Sami si totiž môžete vybrať, či si záruku predĺžite o rok, tři alebo o pät rokov.
Výhody, ktoré vám prinesie poistenie:
- Poistenie pokrýva poruchy, na ktoré by sa vztahovala záruku výrobcu.
- Krytie 1 rok, 3 roky alebo 5 rokov nad rámec zákonnej záruky (podľa vybranej možnosti), súčet zákonnej záruky a poistenia može byť až 7 rokov
- Nevyžadujeme spoluúčasť ani nesnižujeme hodnotu o opotrebenie spotrebiča.
- Zaistíme a zaplatíme opravy aj s dopravou a čo sa týká veľkých spotrebičov, opravár príde až k vám domov.
- Neopraviteľné spotrebiče vymeníme za nové.
- Plníme max. 3x počas celkovej lehoty poistenia.
- V rámici variantu Plus navyše kryjeme aj náhodné poškodenie v období zákonnej záruky (napr. keď vám spadne na zem TV).
- Nevyžité poistné při variantoch 3 a 5 rokov vratime vo forme zľavy na nákup akéhokoľvek spotrebiča v predajni alebo na e-shope.
Jako konkrétne pomáha a čo všetko pokrýva?
Príklad 1.
Zákazník si kúpil práčku za 369 € s variantom poistenia predĺženej záruky +1 rok.
- 2 mesiace po skončení zákonnej záruky sa pokazilo čerpadlo.
- Poisťovna po nahlásení poruchy poslala servisního technika priamo domov k zákazníkovi.
- Technik práčku na mieste opravil, zákazník nic neplatil a práčka je poistená naďalej.
Zákazník ušetril 136 € za opravu. Celé to trvalo iba 5 dní.
Príklad 2.
Zákazník si kúpil chladničku za 1 229 € s variantom poistenia predĺženej záruky +5 rokov.
- 4 roky po skončení zákonnej záruky chladnička prestala chladit.
- Poisťovna po nahlásení poruchy poslala servisního technika priamo domov k zákazníkovi.
- Technik zistil, že je chyba vážna a chladnička sa nedá opraviť.
ETA priviezla zákazníkovi novú chladničku v rovnakej cene, ako bola pôvodná chladnička. Vyriešenie celej situácie trvalo iba týždeň a nová chladnička je poistenie naďalej.
Príklad 3.
Zákazník si kúpil kuchynský robot za 649 € s variantom poistenia predĺženej záruky Plus, ve variante +3 rokov.
- Mesiac po nákup pri manipulácii na kuchynskej linke robot nešťastne spadol na zem a rozbil sa.
- Po nahlásení sa ukázalo, že poškodenie je bohužiaľ fatánlne a nedá sa opraviť
- Technik zistil, že je chyba vážna a chladnička sa nedá opraviť.
ETA priviezla zákazníkovi nový kuchynský robot v rovnakej cene, ako bol pôvodný kuchynský robot. Vyriešenie celej situácie trvalo iba týždeň a nový kuchynský robot je poistenie naďalej.
Príklad 4.
Zákazník si kúpil kávovar za 629 EUR s poistením predĺženej záruky, vo variante + 3 roky
- Kávovar aj 3 roky po skončení zákonnej záruky tj. 5 rokov od nákupu skvele slúži.
- Vďaka bezškodnému priebehu zákazník získal zľavu na ďalší nákup akéhokoľvek spotrebiča vo výške celej úhrady za poistenie, tj. 138 EUR (zľava môže byť vo výške max. 15% z jeho ceny).
- Zákazník využil zľavu na nákup chladničky a získal tak späť peniaze za poistenie kávovaru.
Za chladničku v hodnote 920 EUR zaplatil po odpočítaní úhrady za poistenie kávovaru iba 782 EUR.
Ktoré spotrebiče môžete poistiť?
- veľké spotrebiče (chladničky, sporáky, práčky, sušičky, vstavané spotrebiče),
- kuchynské spotrebiče (kuchynské roboty, kávovary atď.),
- malé spotrebiče (vysávače, žehličky atď.),
- a ďalší tovar, u ktorého je ponuka poistenia
Ako dokúpiť poistenie?
Poistenie predĺženej záruky sa vzťahuje na vybrané výrobky, ktoré sú označené možnosťou tejto služby počas ich kúpy.
Na e-shopu ETA.sk:
- Vyberte si tovar na e-shope ETA.sk ktorý sa vzťahuje poistenie predĺženej záruky
- V košíku vyberte poistenie predĺženej záruky.
- Zvoliť môžete medzi varintami s rôznou dĺžkou poistenia – 1, 3 alebo 5 rokov.
- Po zaplatení a získaní tovaru obdržíte certifikát Poistenie predĺženej záruky na váš e-mail.
- Certifikát si uschovajte pre prípadné hlásenie škody poisťovni.
V značkovej predajni ETA:
- Kolegovia na našich predajniach vám pomôžu vybrať tovar na ktorý sa vzťahuje poistenie predĺženej záruky.
- Zvolíte si variant poistenia predĺženej záruky 1, 3 alebo 5 rokov.
- Po zaplatení získate certifikát Poistenie predĺženej záruky.
- Certifikát si uschovajte pre prípadné hlásenie škody poisťovni.
Čo robiť, keď sa niečo stane
- Zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne +421 258 240 070 s číslom certifikátu o poistení.
- Ak máte menší spotrebič, objednáme kuriérsku službu a vyzdvihneme si ho priamo u vás doma. V prípade veľkých spotrebičov objednáme servisného technika až k vám domov.
- Ak pôjde o opravu v servisnom centre, opravený spotrebič vám privezieme späť zadarmo.
Vyššie uvedené výhody a informácie platia pre poistenia vybavené po 18. 7. 2023. Kompletné informácie nájdete v poistnej zmluve dodatok č. 6 k rámcovej poistnej zmluve (@Martine prosím o zaslání dokumentu s iniciály NAY a.s.)
A čo ak sa už nedá zničený spotrebič opraviť?
Aj na to sme samozrejme mysleli! V takomto prípade bude záležať len na tom, ako dlho ste už výrobok používali. Podľa vopred daných podmienok stanovíme časovú cenu veci a tú Vám vyplatíme. Poistenie predĺženej záruky môžete využiť na širokú škálu produktov (od spotrebičov do kuchyne, cez vysávače až po žehličky).
Pre poistenia vybavené pred 1. 5. 2025 zostávajú v platnosti príslušné podmienky a dokumenty.
Dokumenty na stiahnutie:
Informácia pre spotrebiteľa pred pristúpením k poisteniu na diaľku, tu
Informačný dokument o poistnom produkte - Poistenie predlženej záruky, tu
Všeobecné poistjné podmienky pre poistenie predľženej záruky, tu
Máte k poisteniu predĺženej záruky nejaké otázky? Potrebujete sa poradiť alebo vybaviť poistnú udalosť? Kontaktujte BNP Paribas Cardif Poisťovňu, a.s. na telefónnom čísle +421 2 58 24 00 70, kde Vám radi pomôžu a poradia s vybavením všetkých formalít.